Geoblog.pl    uzbeck    Podróże    Крим z wegetariańcami, gdzie piwo jest tanie jak barszcz, a barszcz droższy od piwa    Jak najtaniej na Krym cz. 3

Jak najtaniej na Krym cz. 3

Polska, Medyka

W Medyce przekraczamy granicę na piechotę. Nie wiem czy to teraz normalne, ale mrówek prawie nie było. Przeszliśmy bez zbędnego czekania. Karteczkę wypełniliśmy, sugerując się którąś stroną internetową: Jałta, ul. Lenina 20. Wystarczyło. Po drugiej stronie okazało się, że zmienili miejsce odjazdu marszrutek do Lwowa. Ostatnim razem jak tam byłem to odjeżdżały spod sklepu po prawej stronie ulicy zaraz za przejściem. Teraz spod tego sklepu (nie sposób nie zauważyć - charakterystyczna zatoczka dla busów, biały sklep) trzeba odbić w lewo i jakieś 50 metrów dalej jest nowy "dworzec" skąd za 15 hrywien dojedziemy do Lwowa.
Czas podróży ok 1,5h
Uważajcie na "pomocnych" Ukraińców, którzy korzystając ze zmiany miejsca odjazdu marszrutek oferują podwiezienie za 10zł do najbliższej miejscowości skąd niby zaczynają trasę.

!!! UWAGA !!! Nie zapomnijmy o zmianie czasu. Polskę i Ukrainę różni 1h. Należy zegarki przestawić "do przodu"